niedziela, 23 listopada 2014

Grey on grey


Hej kochani :)
Wracam po kolejnej długiej przerwie i zapraszam Was na drugą, jesienną stylizację ( słaby wynik zważywszy na to że mamy już drugą połowę listopada :( ) .
Dziś postawiłam na kolor szary który stał się ostatnio jednym z moich ulubionych kolorów. 
Chociaż brązy czy burgundy wydają mi się najładniejszymi jesiennymi kolorami, to właśnie po szary sięgam ostatnio najczęściej. Według mnie idealnie wygląda ze srebrną biżuterią, dlatego też wyciągnęłam z szuflady mój zapomniany, srebrny zegarek. I chociaż nadal uwielbiam złoto, to srebro jest miłą odmianą :) 
A Wy co wolicie ?  Srebro czy złoto ? 

Całuję Sara  








H&M sweater, pants, scarf, bag & shoes / Mango jacket / Jacqules Lemans watch 

10 komentarzy:

  1. uwielbiam takie proste, klasyczne zestawy:)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja - też mam ten szalik i lubię go z ramoneską.
    A co do pytania - srebro. Typ urody: chłodne lato więc srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Super kurteczka i szal. Mam również tą torbę:) Super służy mi już od roku. Zastanawiam się właśnie nad kupnem szarej. Pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, uwielbiam tą torebkę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i torba super :) a ta kurtka chyba pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, świetne stonowane barwy. :) Pięknie! ♥

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)