czwartek, 28 października 2010

new bags!

During my holidays in Poland, I did some shopping ;)




Outfit from yesterday with one of my new bags














I'm wearing Tally Weijl jacket, Clockhouse scarf, H&M jumper, New Yorker jeans, Dossenbach shoes and Top Secret bag.




bags, books, dvd and fox tail:







bag- small shop in Kalisz- Poland








bag- Top Secret






fox tail- small shop in Kalisz- Poland









Avatar- amazing!
















LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE!

22 komentarze:

  1. piekne torebki,dodalas moje ulubine piosenki, tzn enrique i nicole i oczywiscie rihanna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uhuu ta torebeczka niebieska na zdjeciu jest mega, i ta kitka od lisa :) powiedz prosze gdzie kupilas ten kominowy szalik?

    OdpowiedzUsuń
  3. torebeczki są meega:)a kitę wczoraj też zakupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pilnuj torebek, bo chętnie Ci je podkradnę. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle świetnie wyglądasz:) torby sa boskie! również poluje na taka kitę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebki super , ja też zawsze najwięcej z Polski przywoże książek:D

    OdpowiedzUsuń
  7. whoa. beautiful bag!
    what if we follow each other? or exchange link?
    xo, Lorine

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie Ci w tym szalu! Mo boski kolor
    No i zazdroszczę zakupów, lisi ogon wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny outfit!! bardzo mi się podoba ten fox tail :)

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne! I genialny baner bloga, w ogóle świetne posty ostatnio dodałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  11. zdradz, w jakim dokladnie sklepie w Kaliszu kupilas ta super futrzana torbe? :)
    wielkie dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana świetnie wyglądasz!
    Podobają mi się Twoje torebusie i komin!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna jest ta torba z futerkiem - mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam kochane!


    marta- nie wiem dokładnie jak ten sklep się nazywa, ale na karteczce doczepionej do torebki było napisane "Świat torebek" więc może to jest nazwa sklepu ? A sklep znajduje się niedaleko Cafe Karafka, na tej samej ulicy, tylko jak byś szła w stronę ratusza, obok jest też sklep z bielizną i Wrangler bodajże ;) Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam moim nieudolnym tłumaczeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super torby:)i świetny zestaw:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dziękuję za odpowiedź, mam nadzieję, że trafię :)
    a zdradzisz cenę? :)
    gorąco pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. tez sie rozgladam za lisim ogonkiem!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)