czwartek, 16 czerwca 2011

Więc chodź pomaluj mój świat, na żółto i na niebiesko... :)

Żółty i niebieski, kiedyś znienawidzone połączenie kolorów, dziś wraca do łask ;) Żółty top z Mango nad którym się chwile zastanawiałam, ponieważ nie należał do najtańszych, po przejrzeniu się w lustrze, nie żałuję że go kupiłam, świetnie wygląda z kobaltowymi szortami z Zebry które można nosić na "elegancko" jak dziś, jak i na sportowo z białym t-shirtem z nadrukiem ;) Do tych dwóch kolorów dodałam trochę różu i fioletu i "włala" oto efekty ;)


























top- Mango
szorty- Zebra
buty- Dossenbach
torebka- Primark
pierścionek- H&M
bransoletki- H&M
zegarek- Swatch
okulary- H&M
kolczyki- H&M
pasek- H&M



I moje najnowsze zakupy:






















chusta- Vero Moda
bransoletki- H&M
opaski- H&M
pasek- H&M



Zapraszam również do mnie na kanał YT, tam filmik z najnowszymi zakupami ;)


http://www.youtube.com/user/sara1755

45 komentarzy:

  1. top jest rewelacyjny, super, że go kupiłaś. w połączeniu z szortami to już w ogóle bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ladnie ! na ulicy napewno bym sie za toba obrocila hyhyhy , piekne kolory ! ;)
    pozdrawiam
    agataaa

    OdpowiedzUsuń
  3. ulala :) jak ładnie :) ! zakupy świetne, ale zestaw jest po prostu genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) a spodenki są idealne :) piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz, koszulka niby taka zwykła a jednak inna i bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że dodałaś zdjęcia :) Najbardziej podoba mi się Twoje śliczna torebka!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś byłam ubrana tak samo kolorystycznie :) bardzo mi się podoba ta bluzka, dobrze, że ją kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne szorty:)) W kolorze ci najładniej kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz :D uwielbiam takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy!!!! Zapraszam cię do mnie http://fashionstylecosmeticsandme.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  11. glowne zdjecie jest tak piekne, ze 15 min się na nie gapię! fajny styl:)

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle zaszalałaś z zakupami:)
    wyglądasz perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. boska bluzka i torebka ! świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz a tytuł posta identyczny jak tytuł mojego ostatniego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie Ci w żółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jesteś, moje również połączenie na to lato + pomarańcz i turkus !
    Kobaltowy mnie uwiódł :* <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko mi się podoba, bez wyjątku! A top z Mango dosłownie powalił mnie na kolana. Jutro pobiegnę do M. i zobaczę czy może są u mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. za żółtym kolorem nie przepadam ale shorty są świetne :) Bardzo mi się podoba Twoja nowa apaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Żółty i niebieski = rewelacja!:)
    Czekam na outfity zakupowe ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. so beautiful!
    my last post of my blog is about Poland!

    *

    OdpowiedzUsuń
  21. jaaak pięknie! :-) super wyglądasz w spiętych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna biżuteria ! i torebeczka, świetnie skomponowany set.
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania www.pozerki.pl!

    pozdrawiam, wilhelmina :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie duże zakupy :D jak możesz to zajrzyj do mnie: 4seasons-of-fashion.blogspot.com :]

    OdpowiedzUsuń
  24. och kochana! kupuję połączenie tych kolorów w 100%! wyglądasz rewelacyjnie...

    a o Twoim obłędnym nagłóku to już nie wspomnę. jesteś prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne kolorki : ) bluzeczka urocza,bardzo Ci pasuje : ) zakupy udane,moją uwagę przykuł top ze zdjęciem : )

    OdpowiedzUsuń
  26. I love this outfit !>.. wyglada bosko !... jakos też wczesniej nie lubiłam tego połączenia ale wygląda bosko! :D
    obserwuje i licze na to samo !!!...
    z zakupowych zdjec widze duzo ciekawych kolorów .. bede wpadać czesciej zapraszam do mnie !
    http://keysigoldstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny ten zestaw a torebka jest po prostu NIESAMOWITA!!! Ach tez taką chcę :))) Cudo.

    No i zakupy rewelacja zwłaszcza spodenki wpadły mi w oko^^ Super!

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny optymistyczny zestaw :) radość aż oślepia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny OOTD:) nie podalas koloru lakieru:( b. mi sie spodobal:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)