czwartek, 20 października 2011

We found love...

Po trzytygodniowym urlopie wracam z nowym, nieco deszczowym postem, pogoda ostatnio nie rozpieszcza, ale tak zależało mi na zdjęciach, że zdecydowałam się je robić w deszczu ;) A wszystko dlatego, że bardzo chciałam Wam pokazać moją nową torbę, którą uwielbiam i którą kupiłam (uwaga) nie w Zarze,a w małym sklepiku w Kaliszu ;) Pani ze sklepu powiedziała mi, że wisi na wystawie od godziny i już kilka osób się o nią pytało, nie mogłam ryzykować, że ktoś ją wykupi, brałam bez zastanowienia! Tak samo było ze spódniczką z Reserved, weszłam, porwałam do kasy i wyszłam, nawet jej nie mierzyłam! I wiecie co ? Obecnie są to moje dwie ulubione rzeczy ;)

P.S Niestety nad pięknymi, karmelowymi kozakami z Reserved zastanawiałam się zbyt długo i ktoś je wykupił :(




































jacket- Tally Weijl, top- H&M, skirt- Reserved, bag- small shop, shoes- Dossenbach (Daichmann), necklace- Primark (gift from sister), ring- Kappahl, watch- Swatch



38 komentarzy:

  1. sliczny zestawik, a co do Rihanna piosenki to kocham ja!!! i wogole to zaszalala z tym video ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem co takiego jest w tych torebkach,że każdy, (w tym ja) je uwielbia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba prześliczna, a spódniczkę widziałam w reserved będąc dzisiaj na zakupach, a w zasadzie wczoraj, bo jest już po północy... :)
    secik zabójczy :)
    Jak zawsze wyglądasz super, pozdrowienia !
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz prześlicznie!

    www.style-road.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie a torba rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. like this outfit! you got style!!!

    http://excurlythoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz idealnie, każdy element Twojego stroju bardzo mi się podoba, a torba w szczególności, jest piękna - chyba nie taka wielka jak ta z Zary ? Bo jak się do niej przymierzyłam, to zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. myślałam że to torba z Zary :) do mnie dopiero idzie.. i juz nie moge sie doczekac :)
    jak zwykle wygladasz bardzo kobieco ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna ta spódniczka! Ogólnie cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w galerii też są też te torby w takim małym stoisku po środku :) Zara ma konkurencję ;) Pięknie wyglądasz, spódniczka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty może i nie mierzyłaś, ale ja ją musiałam na tyłek wciskać :P

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny outfit, torebka boska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, świetna jest ta spódnica;p I torba oczywiście;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyczekiwalam na Twoj nowy post. Bardzo podoba mi sie zestaw kolorystyczny oraz torba:)Czekam na wiecej!
    Pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw. Torebka jest świetna ! :))

    Pozdrawiam cieplutko i wolnej chwili zapraszam do siebie na: www.mala-czarna-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz - zakochałam się w Twojej torebce - jest przepiękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Chcę zarówno torbę jak i spódniczkę :D
    Nie wiem czy przypadkiem nie widziałam u siebie podobnej torby, ale babeczka chciała za nią 250zł, więc na razie sobie darowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. no nie powiedzialabym,ze torba zostala kupiona w malym sklepiku, bo wyglada bardzo porzadnie i "drogo" :)w polaczeniu ze spodniczka prezetuje sie fajnie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. ile kosztowała torba?

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie! torba boska

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz a torebka i naszyjnik fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli ktoś widział na żywo torebkę z Zary to na pierwszy rzut oka zauważy, że to podróbka. Nie odbierz tego źle, ale podrabianie ciuchów, kosmetyków itd to kradzież i jest to karalne. Oczywiście wiem, że to nie Ty jesteś producentką tej torby, ale finansowanie kradzieży nie jest powodem do chwalenia się. Co innego inspiracja danym modelem, a co innego wierne podrabianie go.
    Generalnie uważam, że nie masz się w tym przypadku czym chwalić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś nominowana do nowej zabawy :) Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Irja- jak 250, to bierz, ja dałam dużo więcej niestety...

    one day one look- bo była niestety droga ;/ ale to była miłość od pierwszego wejrzenia i musiałam ją mieć! ;)

    Anonimowy- 400 zł

    Anonimowy- chyba trochę przesadzasz ;)

    Kathy- dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. torba !

    ramoneska!

    spódniczka !

    naszyjnik !

    rewelacjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

    xxx
    http://fashion-ata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajnie wyglądasz:) masz ładną spódniczkę.;-) dodaje do obserwowanych, czasem chętnie tu zajrzę.;-)

    zachęcam do obserwowania mojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. marzy mi się Twoj naszyjnik
    + więcej hauli ciuchowych, kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)