środa, 2 listopada 2011

Recenzja produktów Nivea

Gdy firma "Nivea Polska" napisał do mnie w sprawie testowania kosmetyków, bardzo się ucieszyłam. Jest to pierwsza firma kosmetyczna która zaproponowała mi współpracę, a poza tym bardzo lubię kosmetyki tej firmy i zawsze jakiś ich produkt znajduje się u mnie w kosmetyczce. Jako mała dziewczynka podkradałam kremy babci, potem sama kupowałam ich kremy do twarzy, peelingi czy kulki pod pachy.
Do testowania dostałam kilka produktów i muszę przyznać, że ze wszystkich jestem bardzo zadowolona ;)









PURE EFFECT THERMO ROZGRZEWAJĄCY ŻEL GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY


Opinia producenta :

Głęboko oczyszcza pory, zwalcza pryszcze i wągry, by Twoja skóra była widocznie czystsza i gładsza. Delikatnie rozgrzewający efekt z aktywnym ekstraktem z Magnolii.
Pojemność 100 ml.


Moja opinia o żelu :

- podczas rozprowadzania na twarzy rozgrzewa się i daje świetny efekt ciepła
- konsystencja jest bardzo delikatna, satynowa, ale dość gęsta
- fajnie rozprowadza się na twarzy
- pięknie zmywa makijaż, nie pozostawiając na buzi ani grama podkładu, cieni czy tuszu
- nie podrażnia
- nie wysusza
- ma bardzo delikatny, ładny zapach

Szczerze polecam dla leniuchów którzy chcą w szybkim tempie zmyć makijaż i umyć buzie.




PURE EFFECT ALL-IN-1 ŻEL PEELING MASKA


Opinia producenta :

Czysta i matowa skóra.
5 funkcji w 1 kroku, bu Twoja skóra była dogłębnie oczyszczona: 1. oczyszcza 2. peelinguje 3. matuje 4. zwalcza bakterie 5. nie podrażnia. Z aktywnym ekstraktem z Magnolii.
Pojemność 150 ml, ważny 12 miesięcy od otwarcia.


Moja opinia o peelingu :

- delikatny peeling świetnie złuszcza stary naskórek
- po użyciu skóra jest bardzo mięciutka i delikatna w dotyku
- ładnie pachnie
- produkt może być również używany jako maska, więc oszczędzamy pieniądze mając 2 produkty w 1
-matuje
-nie podrażnia
- nie wysusza





PURE EFFECT ANTI-SPOT KREM PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIĄ NA DZIEŃ


Opinia producenta :

Potrójne działanie, by Twoja skóra była wolna od niedoskonałości: 1. zwalcza pryszcze 2. pomaga zapobiegać niedoskonałościom 3. nawilża i ma lekką konsystencję
Pojemność 40 ml, ważny przez 12 miesięcy od otwarcia.


Moja opinia o kremie :

- bardzo lekka, delikatna konsystencja
- śliczny zapach
- pięknie się rozprowadza
- nie zapycha porów
- matowi
- nawilża skórę
- szybko się wchłania
- nadaje się pod makijaż
- wystarczy naprawdę mała ilość na całą twarz
- mega wydajny

Świetny krem na dzień, bardzo polecam!




POMADKA VITAMIN SHAKE CRANBERRY & RASPBERRY


Opinia producenta :

Połączenie intensywnej pielęgnacji z subtelnym kolorem. Pomadka wzbogacona ekstraktami z owoców bogatymi w witaminy.
Pojemność 4,8g / 5,5 ml, ważny przez 12 miesięcy od otwarcia.



Moja opinia na temat pomadki:

- bardzo ładnie pachnie
- daje śliczny delikatny kolor i błysk
- ma spf 10 oraz witaminy E, C, Pro B5
- mam wrażenie, że gdy używam jej zbyt często to przesusza mi lekko usta

Mimo iż lekko przesusza, to używam jej na okrągło, za błysk na ustach i zapach.




BŁYSZCZYK SOS LIP REPAIR

Opinia producenta :

Działa regenerująco dzięki zawartości prowitaminy B5 i witaminy E . Zapewnia natychmiastowe odczuwalne działanie chłodzące. Przynosi ulgę spierzchniętym ustom, naprawia przesuszone, popękane usta. Wzbogacony o faktor spf 15 chroni przed działaniem promieni UV.
Pojemność 6ml, ważny przez 12 miesięcy od otwarcia


Moja opinia o błyszczyku :

- fajna, gęsta konsystencja
-regeneruje spierzchnięte usta
- smakuje miętowo
- ma świetny miętowy zapach
- niestety posiada działanie chłodzące którego nie lubię, na szczęście znika po kilku minutach
- wydajny
- nawilża usta






Podsumowując, ja najbardziej jestem zadowolona z kremu do twarzy, żelu do mycia buzi i pomadki. Mój chłopiec uwielbia krem i żel ;) Ale uważam, że wszystkie produkty są na prawdę warte uwagi.


A czy Wy miałyście okazję używać któregoś z tych produktów ? Czy byłyście z niego zadowolone ?

Buziaki :* Sara

7 komentarzy:

  1. Fajnie widzieć cię też tutaj ;)) zapraszam do mnie :)) będzie mi bardzo miło ;))

    kiedy jakieś nowe filmy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. tych akurat nie miała przyjemności, ale od lat stosuje truskawkową pomadkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. czy te produkty,ktore sa do twarzy uzywa sie je codziennie czy raz na tydzien.?
    pytam sie poniewaz kolezanka powiedziala mi, iz trzeba je stosowac raz na tydzien,pooniewaz nie ma efektu...A kupilam taki produkt z malymi niebieskimi drobinkami i teraz nie wiem czy stosowac go raz na tydzin czy codziennie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Produkty które przedstawiłam trzeba stosować codziennie, oprócz tego żelo-masko-peelingu, czyli tego z drobinkami. Drobinki zawarte w produkcie mają na celu zetrzeć stary naskórek, dlatego nie można go stosować codziennie, ponieważ bardzo podrażnił by skórę twarzy, raz dwa razy w tygodniu wystarczy :) Natomiast żel myjący i krem należy stosować regularnie, czyli codziennie, rano i wieczorem :) Pozdrawiam!

      Usuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)