wtorek, 25 września 2012

Perfect










Isabel Marant boots

pictures via polyvore

12 komentarzy:

  1. Te pierwsze są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper wszystkie są :)) Ale najbardziej te bordowe (3) mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :)

    piękne marynarki idealne do jesiennych stylizacji, naprawde warto zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Model pierwszy i ostatni - rewelacyjne i bardzo oryginalne szaleństwo - mówię im tak i bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jako maniaczka butów wprost nie mogę na nie patrzeć, za bardzo kuszą, podobają mi się wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jako maniama drugie ale i pierwsze sa super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem dlaczego ale od razu skojarzyły mi się z takimi małymi pingwinami heheh

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsze te dwie ostatnie pary! boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarne pointy boots śnią mi się po nocach:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)