piątek, 7 grudnia 2012

Bordo


Choć bordo to kolor sezonu i pojawia się w praktycznie każdej części garderoby, kupując te buty miałam ogromne obawy czy będą pasowały do w rzeczy które mam w szafie. Obawy okazały się niesłuszne, ponieważ przechodziłam w tych butach naprawdę wiele jesiennych dni, wystarczy zainwestować w jeszcze jeden dodatek w tym kolorze. W tym wypadku jest to sweter.
Całuję Sara

P.S To już moja druga stylizacja dla portalu kobietyka.pl. Obserwujcie tę stronę uważnie ponieważ niebawem pojawi się ich więcej ;) 















Mango jacket / Reserved sweater / H&M pants / Promod shoes / Vj Style bag / Primark shawl


42 komentarze:

  1. Obłędnie!!! Zachwycam się :)) I jaka figurka boska, no Kochana schudłaś jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ta stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, ale torba skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bordo i czerń wyglądają idealnie ze sobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) jaka farba farbujesz wloski? pozdr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbowałam u fryzjera, więc niestety nie wiem jaki to kolor. Pozdrawiam! ;)

      Usuń
  6. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba :) Widzę, że też przypadł Ci do gustu kolor BORDO :D:))

    Obserwuję:* Zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna stylizacja! świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłam bordo w tym sezonie, piękna stylizacja- wszystko świetnie ze sobą połączone:) A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty mają bardzo fajny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz!
    Fajnie dobrane kolory no i botki bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw, wszystko do siebie pasuje i jest z pazurem, podoba mi sie najbardziej kurtka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się kurtka jest mega :D ale piękna jest też ta chustka w czaszki...drapieżnie

      Usuń
  13. w butach sie zakochalam :) idealne na codzien!!
    zapraszam do mnie musze sie zebrac i zaczac wrzucac swoje stylizacje bo koocham mode <3 ;)
    www.natiaa87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie!!obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Botki są super, bardzo fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty masz cudowne:D:D aaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  17. oh uwielbiam bordo :)
    świetna kurtka, a buty... ekstra! zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  18. botki i sweter cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny look :) bardzo podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudownie! zakochałam się w tym kolorze ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, sweter w wersji bordo to strzał w dziesiątkę! :-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny masz teraz kolor włosów!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny zestaw!
    Świetna kolorystyka, najbardziej podoba mi się kurtka.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny, casualowy look:)) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja. Nic bym nie zmieniła. Najbardziej podoba mi się torebka i buty. Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny zestaw, a co do butów to mam takie same, tez w kolorze bordowym
    Jak na razie, to założyłam je tylko raz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny set! kurtka rewelacja, bardzo mi się podoba ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Maybe you have time to read our post about How to wear High-low hem outfits

    Love
    Chic Factor Team

    OdpowiedzUsuń
  29. i love love that shoes!
    they are amazing!

    whisperwordsoffashion.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystko mi się podoba! W mojej szafie właśnie brakuje bordowych butów :(
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  31. super stylizacja :) świetnie wyglądasz :) buty < 3

    zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Le Huffington Post will bear attestant to this unfolding narrative,
    inside a dateline whereas the offers can be received regular later a few months.
    On-line shopping makes wearing apparel of superscript note value available to you
    at highly hefty purchase it undoubtedly could be.
    But @Ryan Esq echoed many shoppers' sentiments when is slow, and the touchpad has too practically friction.

    My web site :: code

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)