niedziela, 31 maja 2015

Black is everything


Hej!
Jak Wam mija niedziela ?  Ja mam wolny weekend  i dziś mam dzień lenia ;) Wczoraj zaliczyliśmy z moim chłopakiem mały shopping, niestety tym razem nie udało mi się nic kupić, sobota to chyba nie najlepszy dzień na zakupy, ponieważ ludzi było tyle, że nie dało się normalnie chodzić po sklepach ;) Jednak mojemu chłopakowi udało się wzbogacić swoją szafę w dwa t-shirty i okulary przeciwsłoneczne :) Nie dużo, ale zawsze coś! 
Strój który możecie zobaczyć poniżej, to to co miałam na sobie na zakupach, bardzo wygodny i minimalistyczny. Chociaż wiosna już na dobre zawitała w Szwajcarii, ja tego dnia miałam ochotę na czerń i wyszło tak, że od stóp do głów cała jestem ubrana na czarno ;)
Buty to nowość, dostałam je od rodziców na urodziny i jestem nimi zachwycona, mega wygodne a do tego bardzo efektowne ;) Bransoletka również jest nowością i jest to kolejny urodzinowy prezent, tym razem od siostry ;) 
Resztę rzeczy miałyście już okazję obejrzeć na moim instagramie ;) 
Mam nadzieję, że mój strój się Wam spodoba! 
Całuję Sara 









P.S Zapomnieliśmy zrobić zdjęcie bransoletki, stąd to małe niepasujące zdjęcie ;)

H&M top && pants
Primark shoes
Michael Kors bag 
H&M sunnies
Thomas Sabo necklace
Yes black bracalet
Apart red bracalet 
Fossil watch 

21 komentarzy:

  1. boskie buty, chce takie same !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam baskinki :-) Świetne sandałki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mnie zachwyciły buty, cudowna całość ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torba <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. przępiękne zestawienie, 100% klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis. Zapraszam http://o9d.pl/kqxq

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekna delikatna bransoletka :)
    Zapraszam na mojego bloga, fotograf wykonal naprawde swietne zdjecia!

    violaroth.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancja górą. Wyglądasz pięknie w czerni!!!

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te buty. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. We nyedhiyani obat kanggo perawatan saka macem-macem masalah kesehatan, kanthi nggunakake tamba sing wis kasedhiya lan gandum bisa ngobati penyakit rampung.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  12. Info bagus Saya baru saja menemukan blog Anda dan telahmembaca bersama. Saya pikir saya akan meninggalkan komentar pertama saya.Saya tidak tahuharus berkata apa https://goo.gl/VFFLjX

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie się prezentujesz!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Styl niesamowicie intrygujący :) Wyglądasz pięknie i szkoda, że nie pokazujesz się w nowych wpisach. Chciałabym wiedzieć co u ciebie słychać :)

    Zapraszam do siebie --->tutaj na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Where do you get your outfit inspiration? I definitely need to follow those same people

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna czarna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)