środa, 15 lutego 2012

I could be yours, I could by your baby tonight....

Nowy baner zawitał na bloga, wybrałam nr 1, ponieważ ten podobał się Wam najbardziej. Za jakiś czas pewnie go zmienię, ale na przywitanie wiosny uważam że jest odpowiedni :) A jak już o wiośnie mówmy, to czy u Was też biało ? :) Wiem, że jest dopiero połowa lutego, ale już naprawdę mam dość zimy i nie mogę doczekać się ciepłej, ukwieconej, pięknej wiosny :) Mam już na tę okazję kilka nowych ciuszków. Jeden z nich widzieliście ostatnio, mówię o mojej granatowej sukience, dziś czas pokazać Wam nową bluzeczkę i spodnie. Wybaczcie znów tę samą torbę, ale pasuje mi do wszystkiego i ciężko mi się z nią rozstać ;)













naszyjnik- Primark
zegarek- Swatch
pierścionek- New Yorker
buty- Dossenbach
bluzka, spodnie, torebka, bransoletki - H&M






52 komentarze:

  1. Slicznie kochana :) sama ostatnio kocham czerwien a Tobie w nim wyjatkowo slicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz, bluzka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz przepieknie : )najbardziej urzekła mnie twoja bizuteria, uwielbiam taki przepych i zloto <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś te baskinki jakoś nie bardzo do mnie przemawiają, ale bluzka sama w sobie ma piękny wzór, bardzo dobrze w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei jestem zakochana w baskince, a do wzoru miałam lekkie obiekcje, nie przepadam za grochami, uważam że mnie postarzają, ale może dlatego że bluzka jest w kolorowe kropki, które są jakby rozrzucone po materiale dodaje jej to trochę szaleństwa :)

      Usuń
  5. Cudownie wyglądasz, świetna bluzka i spodnie i fantastycznie dobrane dodatki - idealnie !! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. niech żyje h&m..c my byśmy bez niego uczyniły;)))

    pięknie wyglądasz. czerwone spodnie są zabójcze!

    pozdrawiamy
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo mi się podoba! Bluzka ze spodniami wyglądają świetnie, aż chce się wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już się nie mogę doczekać wiosny ;)

      Usuń
  8. piękna jesteś , spodnie Ci chyba ukradne ;p

    ZAPRASZAM DO MNIE dopiero zaczynam + obserwuje ♥

    http://mylifebymarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie a te spodnie <3
    POZDRAWIAM :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz fantastycznie! W bluzce jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie są niesamowite. Chciałam je kupić u siebie w H&M ale nie było niestety czerwieni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy zakupie tych spodni miałam niesamowite szczęście, na wieszaku został już tylko rozmiar 36 i 44, na szczęście dziewczyna ze sklepu zaczęła rozwieszać ubrania przywiezione z przymierzalni i między innymi właśnie te spodnie :)

      Usuń
  12. o boskie spodnie kolor cudowny!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna jest ta bluzeczka, cały zestaw jest świetny, a do ciebie idealnie pasują te kolory.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny zestaw, śliczna czerwień, śliczne kropki i fajnie dobrana biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka śliczna, śliczna bluzeczka!!

    OdpowiedzUsuń
  16. w koncu pokazałas cos nowego ,śliczna bluzka o pieknym fasonie ;) na wiosne szpileczki nude do tej bluzeczki i bedzie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam pytanko - czy myslałaś może o zapuszczeniu włosków bądz też o zagęszczeniu,lekkim przedłużeniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam zamiar je trochę zapuścić, chciałabym żeby były za łopatki, ale wiadomo, że zapuszczanie włosów jest ciężkie, tym bardziej dla kobiety takiej jak ja, która uwielbia zmiany ;) Co chwilę je obcinam :)

      Usuń
    2. super masz włoski ale jestem ciekawa i pewna ze w dłuzszych bedziesz wyglądała mega cudaśnie ,pozdrawiam ;)

      Usuń
  18. Super torebka! Mam pytanie,czy ten frędzelkowy brelok był już przy niej,czy go doczepiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka była bez breloka, sama go doczepiłam, ale jest on również z H&M ;)

      Usuń
  19. genialne spodnie! :) lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alez te czerwone spodnie Ci pasuja!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Like so much the way you combine the red pants with the white dotted shirt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Outfit totalnie megaśny!!!
    Prześlicznie wyglądasz Saro!
    A nowy baner totalnie wiosenny jak dla mnie...
    Ja już się wiosny nie mogę doczekać :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny zestaw :].

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne połączenie ! taki zestaw idealnie się sprawdzi, gdy w końcu zawita do nas wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fenomenalnie! :)
    Zapraszam do siebie =]

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem jak do tej pory mogłam nie znać Twojego bloga! Super wyglaasz! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  27. bluzka jest cudowna, i chociaż połączenie kolorów na niej, nie jest do końca moje, to chyba też się po nią wybiorę;) i świetna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  28. bluzka świetnie wygląda ze spodniami :)
    a ja też czekam na wiosnę uwielbiam jak kwitną drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super zestaw ;)
    jak zawsze ciekawe połączenie biżuterii. Naszyjnika dalej będę szukała, może w końcu mi się uda ;p
    czekam z niecierpliwością na nowe filmiki ;)Pozdrawiam
    *ashaku*

    OdpowiedzUsuń
  30. iście wiosenny baner- przypomina promienie słońca :) piękna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny set! ta bluzeczka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  32. W KOŃCU JAKIŚ PORZĄDNY BLOG !!

    ŚLICZNIE WYGLĄDASZ <3


    ZAPRASZAMY DO NAS NA NOWĄ NOTKĘ :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am.html
    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am.html

    XOXO GURL !

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsza fotka przepiękna:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wygląda na Tobie ta bluzeczka, nie zwróciłabym na nią uwagi na wieszaku, a prezentuje się świetnie. Uwielbiam złote dodatki połączone z czerwienią:) Całość wygląda super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Kobieto jaka Ty masz figurę!!!!!!!!!!!!!! Jak modelka :) tylko pozazdrościć. Ile masz wzrostu? Bo ja to taka nie duża jestem bo mam 167 a wysokie kobiety wyglądają tak hmm dostojnie po prostu super. Zajrzyj do mnie w wolnej chwili http://francuska-wanilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna bluzeczka!!! a całość ekstra :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zestawienie, spodnie MEGA! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny zestaw! zakochałam się w tej bluzce *.*

    a tutaj moja propozycja stroju z czerwonymmi rurkami, zapraszam :)
    http://karolinamikkk.blogspot.com/2012/03/stroj-dnia-6.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześlicznie wyglądasz w tej bluzce :)
    Zapraszam do mnie u mnie także kilka stylizacje z czerwonymi rurkami :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)