niedziela, 12 lutego 2012

She says you don't want to be like me...

Witajcie kochani!
Jak Wam mija weekend ? Mi jak prawie zawsze pracująco :( Pociesza mnie jednak myśl, że jeszcze tylko kilka dni i dwa dni wolnego ;) Przyszłą sobotę również mam wolną ;) Także mam nadzieję, że będę miała czas aby zrobić zdjęcia kilku outfitów ;)
Dziś set z piątku, z nową sukienką w roli głównej. Zamieniłam w niej tylko pasek z czerwonego na czarny, myślę że ten pasuje lepiej ;)

Całuję Sara :*










naszyjnik- Primark
zegarek- Swatch
reszta- H&M




39 komentarzy:

  1. pięknie Saro!:) sukienka piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny zestaw!!
    szczególnie kolor sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz gdzie można dostać taki naszyjnik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam pod zdjęciami, w Primark ;)

      Usuń
  4. Jakie Ty masz piękne włosy, nogi.. i dosłownie wszystko! Uwielbiam Twój elegancki i kobiecy styl - sukienka z tego postu jest po prostu bombowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Sukienka ma prześliczny kolor, marzy mi się taka już jakiś czas:)


    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie!! Saro czy masz tutaj jakiegoś fryzjera? Twoje włosy wyglądaja pieknie ja muszę sie wybrać, ale w samym Zurychu ceny zwalaja z nóg:):)Pozdrawiam

    www.mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam :( Odrost mam już strasznie duży, ale czekam na wyjazd do Polski i dopiero będę robiła, w moim kantonie farbowanie i obcięcie kosztuje ok 200 fr ;/ A u Ciebie ile sobie życzą za taką imprezę ? Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. świetnie się prezentujesz :)
    śliczna torba ;D
    wpadaj do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten sweterek i bardzo go lubię a Ty wyglądasz rewelacyjnie-jak zawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jesteś prześliczna ! Przecudowna sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie, elegancko ale bez przesady :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny outfit, jak zawsze ; )
    naszyjnik rewelacyjny! tylko nie mogę go nigdzie znaleźć.
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik niestety nie jest nowy, pewnie dlatego nigdzie go nie można dostać...

      Usuń
  12. sukienka bardzo ładna :) całość wygląda elegancko i kobieco!!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twojego bloga! świetnie wyglądasz..jak zawsze :))
    podoba mi sie Twoja granatowa sukienka,boska

    Pozdrawiam,Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką sama sukienkę kupiłam 3 tygodnie temu w H&M i też uważam , ze ten czerwony pasek tak nie koniecznie do niej pasuje, próbowałam z czerwonymi paznokciami ale coś mi nadal nie grało i go wyjęłam ale zastąpiłam go kamelowym. Teraz jest OK. Wyglądasz jak zwykle stylowo i pięknie, Buziaki. Joanna P.S. Kiedy filmik może ten z zakupami z H&M co wspominałaś , że znów byłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się nagrać coś jak najszybciej, ale nie obiecuję że film pojawi się na dniach. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. Slicznie wygladasz mam bardzo podobna sukienke i ja uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. połączenie jest przepiękne, a sukienkę najchętniej to bym Ci podkradła. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka :) ładnie wyglądasz!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczną masz sukienkę :) czerwony pasek też by fajnie wyglądał :)
    bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie!! Świetne kolory i ten naszyjnik, klasa!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest śliczna, bardzo lubię taki fason. Czarny pasek oczywiście pasuje, ale ja bym postawiła na czerwony, bo lubię takie ciekawe połączenia kolorystyczne. Już nie pierwszy raz zazdroszczę ci tego naszyjnika, dokładnie coś takiego bym chciała mieć (tylko srebrne), a jeszcze nigdzie nie widziałam (w sklepach w których byłam)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat i czerwień to raczej typowe połączenie :) Za bardzo kojarzy mi się z mundurkiem szkolnym, a nie chciałam żeby strój wyglądał infantylnie :)

      Usuń
  21. lubię Twoje stylizacje i to, że masz zawsze tak dużo biżuterii ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się połączenie beżu z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zestaw cudny ale ja z innej beczki, cudowna jest ta polka za Tobą, domyslam sie ,ze to polka na buty, mozesz powiedziec skąd?:>

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)