czwartek, 2 lutego 2012

You're not good for me, but baby I want You, I want You...

Po ostatniej kilkudniowej chorobie, dziś zdjęcia "z domu" mrozy nie zachęcają do zrzucania ciepłej kurtki, więc póki co sesji "na zewnątrz" nie mogę obiecać, mam jednak nadzieję że nie przeszkadza Wam to za bardzo i że będziecie tu wracały! ;)
N sobie mam sukienkę, która chociaż nie należy do ulubionych (ale nie należy też do nielubianych) zawitała dziś na bloga po raz trzeci, zakładam ją zazwyczaj gdy nie mam co na siebie włożyć i tak było również tym razem, przez tą pogodę straciłam wenę na szaleństwa i postanowiłam postawić na prostotę z dużą ilością biżuterii i elementem militarnym ;)

Całuję Sara :*


P.S Byłam dziś w H&M na "oględzinach" i widziałam kilka ciuszków idealnych dla mnie, cóż chyba znów będzie haul tylko z ubraniami z H&M ;)









pasek- Primark
zegarek- Swatch
reszta- H&M






42 komentarze:

  1. Nie zimno Ci, tak cienko si ubrałaś brrr :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kurtka, ale jak pomyślę, że miałabym w takiej wyjść teraz na dwór, to aż mam czarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam jeszcze kurtkę założoną, grubą, zimową ;)

      Usuń
  3. Sarunia, jak zwykle ślicznie! U nas troszkę za zimno na takie cienkie kurteczki, choć i tak nie jest aż tak źle jak w PL ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw:) ja również mam kilka ciuchów, które idealnie się sprawdzają, kiedy nie mam pomysłu i zawsze wyglądają dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudownie wyglądasz! zakochałam się w torebce, parce i tunice/sukience! całość jest po prostu idealna i jakżeż do Ciebie pasuje :}

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik - rewelacja! Jest jeszcze do dostania??

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka taka sobie, ale super sie sprawdza w takich zestawieniach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie tak wygląda elegancki, schludny ubiór z domieszką wielkiego luzu. Świetne!
    No i piękna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieważne w domu czy na zewnątrz, Ty zawsze błyszczysz i świetnie się na Ciebie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 'element militarny' jak widać prezentuje się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze-urocza!a parkę tą posiadam i bardzo ją lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogę się doczekać tego filmiku z zakupów H&M.Dawaj go szybko...albo na blogu pod postem odpowiadającym na mój Tag Łowczyni ( tagowałam Cię ale nie wiedziałam , że jesteś chora )..Pozdrawiam i zdrówka życzę no i buziaki.Joanna. P.S. U mnie prawie 20 stopni mrozu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupów jeszcze nie zrobiłam, dopiero w przyszłym tygodniu jadę, wpis postaram się zrobić jakoś po zakupach :)

      Usuń
  13. Ślicznie wyglądasz! Na bieżąco śledzę Twoje filmiki i uwielbiam Twój sposób mówienia (być może to jakiś akcent albo gwara - skąd jesteś?)! A za ten naszyjnik oddałabym wiele!

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze, wybrałabym się na wyprzedaże ale ciągle jakoś brak czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealny zestaw i nie wierze, że wkładasz go tylko wtedy gdy nie masz pojęcia co na siebie włożyć, przecież wspaniale w nim wyglądasz i nie widzę najmniejszego powodu byś ubierała go tylko wtedy kiedy nie masz pomysłu na zestaw dnia ;)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to w tej kombinacji miałam go na sobie pierwszy raz ;) Sukienka jest taką opcją gdy nie wiem co włożyć ;) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Miej wiele takich opcji gdy nie wiesz co włożyć i wtedy wybierasz "Sukienkę", bo to doskonały wybór ;)!

      Usuń
  16. super zestaw, sukienka i parka najlepsze! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, wszystko do siebie idealnie pasuje! i z uśmiechem to od razu wszystko się lepiej prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sara, you are very similar to Heidi Montag, did you know about this? You are amazing! Regards!;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oprócz pięknej, dobrze ubranej kobiety na zdjęciu, uwagę zwraca także tło :) Jestem ogromnym fanem takich wnętrz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny LOOK :) jesteś śliczna <3 oglądam twoje filmiki chyba od pierwszego i powiem Ci że jesteś jedyną osobą na youtubie którą oglądam bo inni to nudziarze ;P POZDRAWIAM :D

    OdpowiedzUsuń
  22. moje ulubione paski i kolor parki :D świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw. Niby elegancko a jednak "luźno". :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)