wtorek, 28 lutego 2012

We all look for heaven and we put love first...









all- H&M

28 komentarzy:

  1. Całość ślicznie się prezentuje !
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawienie :) Elegancja na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz wiem jak nosic takie koszule. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak dobra krata :) świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam sie w Twoich szortach;p świetna kurteczka;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ale chude nogi <3
    zapraszam do mnie:]

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, jesteś bardzo zgrabna- spodenki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny zestaw!
    Świetna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka kurtka to bardzo przydatna rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie zestawy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. No jest stylizacja z koszulą w kratkę, czekałam....Ciekawie wygląda z czarnymi szortami i parką khaki. Obstawiałam , że będzie to właśnie ta kurtka ale szortami mnie zupełnie zaskoczyłaś.Podoba mi się a myślałam, że do czarnego nie będzie ciekawie, przymierzałam do długich spodni z H&M skinny jeansów i tak mi coś nie pasowało. Tak ciężko....A tu proszę Sara znalazła doskonałą równowagę - szorty. Brawo, czekam na nowe stylizacje i już zastanawiam się co założysz do zielonych spodni, które kupiłaś ostatnio razem z koszulą. Buziaki. Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tej koszuli!! jest ŚLICZNA :))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie, idealny zestaw na wiosne

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna koszula! :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie! Poza kurtką wszystko mi się szalenie podoba. Jak to zwykle ja - zwracam uwagę na kolczyki, bardzo fajne! Poza tym twoja buzia wygląda ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna parka:) i koszula mnie urzekła;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie. Boska koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie moge przekonać sie do takich koszul w kratkę kojarzą mi się z farmerami.Hihihi Ale nawet fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for visiting my blog, and comments! :)♥
Proszę nie pisać mi komentarzy reklamujących wasz blog, bądź komentarzy typu "pobserwujemy?" Jeśli twój blog będzie interesujący to zacznę go obserwować, jeśli nie, to twój komentarz mnie do tego nie przekona. Pozdrawiam serdecznie! :)